Menu

Sociaal Loket

De medewerkers van het Sociaal Loket kunnen u helpen met informatie en advies over (jeugd)zorg en ondersteuning. Zij vertellen, indien nodig, ook bij welke andere instanties u met uw hulpvragen terecht kunnen. Vragen over bijvoorbeeld vormen van (huishoudelijke) ondersteuning, hulp of begeleiding of het aanvragen van hulpmiddelen of woningaanpassingen worden direct beantwoord door de loketmedewerker. Samen met u maakt de loketmedewerker een inschatting hoe u het beste geholpen kunt en wilt worden. Bij meer complexe vragen wordt direct een afspraak ingepland met een medewerker van het Sociaal Team.

Zorgvragen

U kunt ook online op www.zorgvragenleerdam.nl een antwoord vinden op een zorgvraag. Hierop staan veelgestelde vragen, antwoorden en de juiste instanties om daarbij te helpen.

Contact

Het Sociaal Loket is bereikbaar via 0800 - 5016 op:

Dag Tijd
Maandag 9.00 - 12.30 uur
Dinsdag 9.00 - 12.30 uur
Woensdag 9.00 - 12.30 uur
Donderdag 9.00 - 12.30 uur
Vrijdag 9.00 - 12.30 uur

U kunt ook mailen naar sociaalloket@leerdam.nl