Menu

Beperkte dienstverlening en aangepaste openingstijden rond de feestdagen

1 november 2017

Rond de feestdagen aan het eind van dit jaar kunnen we u vier dagen beperkt van dienst zijn op de afdeling burgerzaken. Het gaat hierbij om 27, 28 en 29 december en 2 januari. De gemeente Leerdam gaat namelijk per 1 januari 2018 ambtelijk samenwerken met de gemeenten Vianen en Zederik. Tijdens de sluiting maken we de locaties en onze systemen geschikt voor een gezamenlijke start op 3 januari 2018.

Woensdag 27 december tot en met 2 januari

De afdeling burgerzaken van de gemeente Leerdam is op 27, 28 en 29 december en 2 januari gesloten. U kunt dan geen:

  • reisdocumenten en rijbewijzen aanvragen of ophalen
  • uittreksels Basisregistratie Personen en burgerlijke stand opvragen
  • persoonsgegevens wijzigen

Wel zijn wij op deze dagen, met uitzondering van de feestdagen en 2 januari telefonisch en per e-mail bereikbaar. Het Sociaal team en onze collega’s van de gemeentewerf staan in deze periode ook voor u klaar. Ook kunt u deze dagen gewoon bij ons terecht voor aangifte van geboorte en overlijden en begrafenissen. Op onze website leest u hoe u dat kunt doen of neem contact met ons op via 0183 - 35 65 00.

Samen op weg naar Vijfheerenlanden

De ambtelijke fusie is een eerste stap naar de bestuurlijke fusie op 1 januari 2019. Het betekent dat de medewerkers van de gemeenten Vianen, Leerdam en Zederik al vanaf 2018 als één organisatie gaan werken. Voor u als bewoner blijven we volgend jaar gewoon gemeente Leerdam.

Sorry we zijn gesloten